17.11.2012

Til ei nydelig jente

En kollega fikk baby tidligere i høst og i den forbindelse lagde jeg et kort fra alle på jobb. Siden jeg elsker Graphic 45 papir brukte jeg kun det.


 Her har jeg brukt brun Bazzillkartong som base-kortet, som jeg har distresset rundt kantene. Det prikkete pairet er fra G45 Tropical Travelogue, og det er også distresset og svertet med Distress Ink Vintage photo. De søte bildene er fra G45 Little Darlings, og er montert med 3D puter på craft. her har jeg også distresset og svertet. Det lille bildet har fått et tykt lag Glossy accent og henger i en "dings" fra Tim Holtz. Blomstene og perlene er fra Prima.


Inni har jeg stemplet på craft og pyntet med de samme blomstene. På siden til høyre lagde jeg skrivefelt i craft oppå det fine papiret fra G45. Det har en nydelig fersken farge, og var et fint avbrekk fra det normale rosa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar