19.02.2012

Til ei lita jente

Jeg har ei kusine som for ikke så lenge siden fikk ei nydelig lita jenta. I den forbindelse laget jeg et lite kort som kunne følge med "velkommen til verden" gaven.
Kortet er ROSA, men veldig enkelt likevel. Klassisk men likevel litt søtt med den lille musa. Synes disse musene er helt fantastiske, og spesielt denne lille "hus-musa".
Bildene fra innsiden ble så uklare at de legger jeg ikke ut. Kortet flippes opp, på det øverste panelet har jeg stemplet et stort fint stempel om hvor vidunderlige babyer er, og på det nederste panelet har jeg skrevet en hilsen og pyntet med samme bling swirles som på utsiden.
* Bazzill kartong
* Mønsterpapir fra Kort&Godt
* Stempel fra Stampabilities og et tekststempel som jeg ikke husker hvor er fra (på innsiden av kortet)
* Bånd fra HobbyHimmelen
* Blomst fra Prima
* Bling fra KaiserCraft
* Sommerfugl fra HobbyHimmelen

1 kommentar:

  1. Jeg elsker dette kort:-)!! Syntes du har været god til at kombinere stemplet på mønsterpapiret selvom du ikke har malet det!

    STORT klem til dig- fra mig...:-)

    SvarSlett